Inschrijvingen

Inschrijvingen schooljaar 2024-2025: vanaf 27 februari 2024

Kinderen van  geboortejaar 2022 starten in het schooljaar 2024-2025 of op 1 september 2025. Hun instapdatum kan je berekenen via deze link.

Deze instappers worden ingeschreven via een aanmelding op een digitaal platform. De link naar dit platform vindt u hieronder en is actief vanaf 27 februari 2024. Het aanmelden dient te gebeuren tussen 27 februari en 19 maart 2024.

De link naar het aanmeldformulier: http://Brechtbao.aanmelden.vlaanderen

Je zal vanaf 19 april telefonisch gecontacteerd worden om de inschrijving te bevestigen.

Meer info over het aanmelden vind je terug in deze brochure

Je bent ook altijd welkom voor een afspraak met de school voor een rondleiding, voor alle info, voor een kennismaking. Je kan ons bereiken via info@bs-intgroen.be of via 03/313.86.63. Neem ook zeker contact op wanneer je vragen hebt over het aanmelden, inschrijven of andere.

Opmerkingen:

• Broertjes of zusjes van kinderen op onze school krijgen voorrang. .
  • Kinderen van personeel van de school krijgen ook voorrang.
  • Wil je kinderen die 3 jaar of ouder zijn in onze school inschrijven (wegens verhuis, schoolverandering e.d.)  ? Neem contact op met de school en dan maken we een afspraak. Hieronder kan je bekijken in welk leerjaar er nog vrije plaatsen zijn.

Je kind inschrijven?  Contacteer ons en we helpen je graag verder.

Bereken de instapdatum voor jouw kind.